Friday, April 21, 2006

Random ramblings before I go


I'll be going to Noosa beach later today. Hopefully shouldn't be a problem with the accomodation. Will be back by Saturday night.

I look forward to this trip...not because I wanna see the beach, but rather I wanna put my mind away for all the shit I had to face over and over again.

The following is simply written from my head; no editing, and pure random. It will be written in Malay, so my target audience for this entry is pretty much down to Malaysians who can read Malay:-

"Kamu berlakon macam kita tak kenal saje"
"Itu sebab kamu selalu lagak macam kita tak kenal setiap kali kita keluar"

"Setiap kali anda mahu saya untuk memanggil anda, tetapi bila saya panggil anda tidak mendengar"

"Eh, boleh tunggu saya di luar [tempat makan]?"
"Boleh, pukul berapa?"
"7.30pm"
"Boleh...jumpa anda di situ."
30 minit lepas 7.30pm
"Eh, kamu di mana la"
"Oh, saya baru keluar dari rumah sahaja, tunggu saya lagi ya"
"APA?" (!@>*!& Chao Cibai Hamkachan...)

"Saya benci semua lelaki"
"Itu kerana kamu perempuan hina"
"Eh, lelaki itu agak comel"
"...."

End of Ramblings. Coming up: A two-part story on the phone.

Thanks to TourismNoosa for the photo.

1 comments:

robin said...

hmmm..
very random indeed..